Kort sammanfattning

Ja hur ska man sammanfatta helgen.. alkohol i rimbo
fredag - söp hemma hos mats med häärligt folk
lördag - in till Norrtälje, Kim tatuerade sig. Basse, Alex o Mackan kommer förbi, dom drar till kina o käkar. Kim blir klar och vi drar också till kina där dom sitter kvar. Kim bjuder på mat snäll som han är (: Sen drog vi till mats i Rimbo igen och söp lite till.
söndag - jag o Kim har legat i sängen och glott film/sovit exakt hela dagen.

nu - Ta en cigg, Kolla film, Sova
imorgon - börjar skolan igen efter 5 veckors praktik och en veckas lov. kommer kännas skumt. längtar inte efter allt pluggande !
Släng iväg ett par sms till mig vettja för att muntra upp mig i den trista skolmiljön! .. nejdå jag överlever nog, de går rätt snabbt att anpassa sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0