Jag har tråkigt!

Fyfan va tråkigt jag har! har legat i sägen sen kl 9 då jag vaknade, har inte vart uppe och ätit än för jag har inte orkat göra nån mat :P men nu är de nog dags att göra nått att äta för annars kommer jag väl inte upp ur sängen på hela dagen.
"Middagen" med Erica igår va mega mysig. Hade en lång mysig pratstund med varsin kattunge i knät. alltid lika bra saker att prata om (: eller a, bra och bra vettefan.. men de behövs pratas om iaf. nog om de. bio igår kväll också "the social network" Näe ingen film för mig. Inte värd att se på bio. 200 spänn *poff* Men för övrigt är det ju alltid trevligt att gå på bio med dom jag går med. resan dit och hem spelar en stor roll, för de är de som är kul (: filmen är bara en bonus ;) nä nu blir de frukost/lunch ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0