Infected

jag blir galen, hur fan mår jag egentligen? kan inte någon bara tala om de för mig, jag orkar inte tänka! de är helt sjukt va jag saknar dig. som jag skrev till dig tidigare idag i ditt egna dokument
"Jag vill sitta i ett tomt rum med dig, lyssna på den musik som jag förknippar med dig, en ljuvlig musik, låta alkohol göra våra sinnen smarta och prata om allt mellan himmel och jord. Jag vill höra dina kloka ord. Jag vill lyssna till ditt lugn. Jag vill höra dig säga att vad som än händer så kommer du skydda mig. Jag vill tala om för dig hur mycket du betyder för mig, vilken trygghet du har varit, vilket lugn du har gett mig. JAG VILL BARA VARA MED DIG!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0