I livets tv-spel får vi bara en chans

Kom precis hem från en föreläsning på brandstationen om bilolyckor och vad som orsakar olyckorna. Han började med att visa ett av de starkare klippet jag sett i hela mitt liv. trodde jag skulle klara mig från att gråta, men klippet va starkt och allt annat som trycket inom en kom på en gång så tårarna började rinna och efter den va jag tvungen att gå ut en stund. 2 till från klassen gick ut. men vi återhämtade oss och gick in igen. känner mig egentligen rätt fjollig som va tvungen att gå ut, men jag behövde gråta så de va lika bra.

När vi kom in igen så fortsatte föreläsningen om massa andra olyckor och de är fan groteskt. Han berättade och visade bilder från Zeke och Indras (gladiatorerna) bilolycka. De va så sjukt hemskt, tänkte nog skriva hela händelsen här senare när jag har mer tid. Nu måste jag gå ut med Ebba och sen tillbaka till skolan.
De följande klippet är de första vi såg på föreläsningen. de är väldigt dålig kvalitet men de va de ända jag hitta. starka bilder förekommer men jag tycker att alla ska se de för att fatta hur jävligt de är.
Jag kan säga att jag tror ingen av oss i min klass någonsin kommer att bryta mot trafikreglerna, men man kan aldrig lita på alkohol. Föreläsningen fick iaf mig att få väldigt mycket mer respekt för bilar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2010-11-17 @ 17:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0