Första advent?

Nu skäms jag lite.. hade ingen aning om att de va första advent idag fören jag läste kenzas blogg. Jag håller alltid koll på de annars... Ja, jag räknar ner dagarna till jul! För jag älskar julen. Men i år blir de annorlunda. Har så fullt upp med livet och känslor så att jag ibland glömmer allt runt omkring. Julen får mig iaf på lite andra tankar, en tid att fokusera lite mer på familjen. Får se hur julen kommer se ut i år eftersom att vi bara blir färre och färre..

Idag vart de iaf till att åka och storhandla med mamma och syster. Sen få upp lite pynt. alldeles för lite för min del.. de kommer mer, tro mig ;)

P.S jag har lite att skriva om helgen o så, men de varken orkar eller hinner jag ikväll. ska försöka fixa de i morgon efter skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0