De här är inte kul..

Nu börjar de klia i fingrarna på mig.. har inte shoppat något på jag-vet-inte-hur-länge, de är inte så att jag brukar göra de ofta heller. men de är frustrerande när man behöver shoppa men inte har pengarna. Såg nyss att jag har gjort av med 1000 spänn den här månaden på Bio, godis o skit! klagar inte på bion, spenderar gärna pengar på att göra saker. men på GODIS?!?! de är inte okej! de är förjävla gott, men inte okej! för de hade jag ju kunnat köpt skorna och byxorna som jag väääärkligen behöver (A) Men på fredag blir de nog en snabb tur till sthlm för att köpa LITE nödvändigt och efterlängtat, sen blir de att vara rökfri och nykter resten av månaden för då är väl pengarna slut.
Extremt nödvändigt! måste fan va riktiga vinterskor.
Palla frysa, bli blöt och halka omkring. de går ju inte att gå normalt
ute med vanliga skor :s iaf inte för mig som inte alltid är den smidigaste

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka snygga:)

Kan inte din pojkvän betala kläder åt dig då?

2010-11-10 @ 21:55:32
Postat av: Sara

Jag vet!

Jo han är ju rikast i världen..

2010-11-10 @ 22:00:32
Postat av: Anonym

Haha han är rikast i världen!!'

2010-11-10 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0