Date ikväll?

Helgen har vart knas.. Men nu tar vi nya tag. Mamma är i Norrland över dagen för någon jobbgrej, jag tror de va någonstans i Norrland iaf. Så jag är hemma och tar hand om hus och djur idag. Tvingade syrran att gå ut med ebba i morse så jag kände att jag inte hade någon anledning att gå upp. så jag pressade mig själv till att sova till nu.. dumt gjort.. nu är jag sjukt jävla seg.
Jag fick en bra idé och vart sugen på att bjuda Erica på middag här idag.. jag har bott här sen april och hon har ännu inte vart här.. de är illa :P så nu kör vi på en middag hon och jag tycker ja.. o syrran på hörnet. Så nu måste jag kila till frysen och kolla om de ens finns något att laga till xP C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0