8 November, datumet får mig att rysa

Idag är det 2 år sen du lämnade livet på jorden. Jag har dragit många långa texter om dig och jag kan skriva hur mycket som helst, men ikväll är de nästan tomt. För 2 år sen vid de här klockslaget mådde du antagligen som bäst. De va något som ingen kunde ta ifrån dig eller hjälpa dig ur. de va såhär de skulle sluta, vi önskade ett annat sätt men alla går inte att hjälpa. Hade jag vetat de jag vet idag hade jag lagt ner hela min själ i att försöka få dig att förstå hur mycket vi älskar dig, hur mycket vi önskar att du alltid skulle finnas här, hur mycket vi önskar att du kunde vara lycklig utan de som tog dig ifrån oss. Jag vet att de inte skulle göra någon större skillnad, för de va redan svart. För 2 år sen om ca en timme slutade du andas och allt som sagts och gjorts blev ett förflutet och fick aldrig upplevas igen. 

Kommer aldrig kunna sätta ord på hur mycket jag älskar och saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0