Valborg'10

Dagen började med en lång bussresa mot Uppsala tillsammans med några älskvärda brudar. Väl framme i Uppsala tog de oss ca en timme att hitta just den park vi skulle va i. Men nice som fan va de när vi väl va framme, de va folk så långt ögat kunde nå! De spelades gitarr och sjöngs, röktes cigg och vattenpipa, dracks öl och cider och alla va bara allmänt glada hela tiden. Efter en stund gick jag och mötte Kim som satt i en annan park och drog med honom till parken som vi satt i. När vi kom tillbaka hade vi fått besök på filten av 2 random killar :P
Vi fick bråttom till bussen och jag hann inte kissa, bussresan är över en timme lång och jag har aldrig vart så kissnödig i hela mitt liv >.<

Sen va de snabbt hem, byta om, hämta dricka och mat. Sen bar de av till Rimbo för att grilla med brudarna från klassen plus Elin, Joppe, Filip och Niklas. De va grymt Mysigt och vi taggade till för att dra vidare genom att köra öl-spelet (men vissa satte sig och taggade framför tv:n "så ska de låta") Och ja vi va inte snälla mot varandra ;P

Och vi drog vidare hem till Johannes på fest. De vart lite skaka rumpa på dansgolvet och chill på golvet i köket bland annat. De va oerhört trevligt! 

Med andra ord va min valborg helt underbar! Och jag är riktigt nöjd (: (jag laddar upp bilder när jag har fått ALLA, har bara några just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0