Nä nu vart jag hungrig..

WHO?
1. Vem är i rummet med dig?: Dammråttorna?
2. Vem fick du sms av senast: Kim
3. Vem tänker du på nu?:  Kat Von D
4. Vem pratade du senast i telefon med?: Daddy 
5. Vems hus var du i senast?: mitt?
6. Vad sa du senast?: den här frågan hör väl inte hemma här? Men jag sa iaf: "Mamma, kan du köpa alvedon och ipren i morgon?"
7. Vem önskar du att du var med nu?: John blund
8. Vem är din favoritsläkting?: Men lägg av?

WHERE?
1. Vart är din telefon?: Brevid mig
2. Vart är din mamma?: Någonstans utanför min stängda dörr..
3. Vart är din pappa?: Antingen så är han ute och åker motorcykel någonstans eller så är han hemma hos sig. Jag har lixom inte ringt och frågat?
4. Vart sover du?: Där jag somnar
5. Vart handlar du mest?: I affären
6. Vart fick du tag på tröjan du har på dig?: Täby C
7. Vart åkte du senast bil?: De kommer jag inte ihåg
8. Vart i ditt rum är du?: på min säng, framför datorn..?

WHAT?
1. Vad åt du senast?: GLASS
2. Vad drack du senast?: Mjölk ._.
3. Vad är det för färg på dina byxor?: Grå
4. Vad är den närmaste saken som är blå?: Min mobil
5. Vad gillar du mest med skolan?: Vännerna
6. Vad har du på fötterna?: Strumpor O.o
7. Vad är din favorit färg?: Wow.. tell me?
8. Vad är din favorit hemsida?: Ingen -.- sätter man sig vid datorn kommer man inte därifrån för att göra nått vettigt
9. Vad är ditt favorit sko-märke?: Nike, Puma, Adidas.. Alla snygga sneakers plus converse?
10. Vad har du mest?: vadå mest?
11. Vilken film såg du senast?: Alice i underlandet.. TECKNADE! mihihihi
12. Vad hör du just nu?: Spotifyreklam

WHY?
1. Varför går du i skolan?: Det har jag frågat mig själv många gånger..
2. Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter?: Ser jag ut som en nyhetsuppläsare? :D
3. Varför är alla besatta i OC?: Därför att jag uppfann OC för att slippa se alla vara ute och vara sociala (:

WHEN?
1. När är din födelsedag?: 22/7
2. När köpte du senast nya byxor?: Oj, de va faktiskt läskigt länge sen för att vara jag..
3. När var senaste gången du tände ett ljus?: När jag tyckte de va mörkt
4. När var du senast i skolan?: Tisdags
5. När träffade du din pappa senast?: Idag.. roligt att svara på denna fråga idag (: Innan idag så vare några månader sen
6. När duschade du senast?: igår och snart

HAVE YOU EVER?
1. Hånglat i mer än 3 minuter?: mm
2. Sovit i en annan säng?: Japp
3. Hånglat på en bio?: Har väl hänt
4. Hånglat i skogen?: De med
5. Tyckt att din kusin är het?: Helt klart
6. Sovit naken? : Mjo
7. Kört över hastighets gränsen?: Fick nästan böter sist jag cyklade
8. Målat om ditt rum?: Ohyes och jag gör aldrig om de..
9. Dansat framför en spegel?: Ja
10. Fått hicka?: Många gånger
11. Dumpat någon?: mm
12. Stulit pengar ifrån en kompis?: Nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat?: Visst är jag kort, men jag är nog för lång för att hoppa i en bil
14. Varit i slagsmål?: Om de gills när man gick i 6:an
15. Smugit ur ditt hus?: Har kanske försökt men inte lyckats.. venne
16. Haft känslor för någon som inte känt desamma?: Hur fan ska jag kunna veta va andra känner?
17. Blivit arresterad?: Nej man är väl bra
18. Hånglat med en främling?: Har hänt, ja
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar?: Ja
20. Varit förälskad i en granne?: Haha nono!
21. Struntat i skolan för att göra något roligare? : Jopp
22. Sovit i en säng med någon av samma kön?: Ja
23. Sett någon dö?: på film :D nämen jag har sett en någon efter den har dött
24. Varit på ett plan?: Ja
25. Kysst en bild?: Pussat ja
26. Sovit till 3?: heheheh ja och lite till
27. Älskar eller saknar någon just nu?: pfft deru (;

Asså käften! va ska jag roa mig med då?

Kommentarer
Postat av: Martin B

naaw fett söt du är :D

2010-05-07 @ 00:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0