Från de ena till de andra

Min praktik plats är lite fucked up ibland, okej?
Igår kväll drog jag in hem till Hampe för att chilla med dom en stund, har saknat dom lite. Och så lyckades jag komma just den dagen då Hampe tycker att de ska städas och alla som brukar vara där ska hjälpa till :P De va iaf mysigt när de va klart.

Idag har jag vart sjukt seg och hade 2 nationella prov som inte gick så jätte bra men de va inte väntat heller ;)
Jag va nyss galet röksugen och irriterade mig på allt ^^
Ville åka till Arboga nästa helg men får inte för mamma av flera skäl så de blir inget med de, men förhoppningsvis får jag se de någon dag.
Nu måste jag lägga mig och läsa min bok som ska va utläst snart eftersom att jag har struntat i den ett bra tag. HADE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0