Fint väder, check!

Gaaah va varmt de är! men jag klagar fan inte, de är helt jävla underbart, men jag har inte hittat på nåt under dom här varma dagarna eftersom min praaaktikplats kör slut på mig, så de blir till att ligga död i sängen direkt när man kommer hem -.- idag vart jag stört sur på en tant på praktiken som gav mig jobb stup i kvarten och ville att jag skulle jobba till 4, även fast jag började HALV 8 idag.. asså jag vet att vi egentligen ska jobba på länge.. men nu är de mig vi pratar om..
devillsäga jag orkar inte (A)
Men imorgon blir de nog en tur till Norrtälje en stund efter praktiken.. så blir de inte de ;PPppPPp haha jorå ;) (jag har kul, okej?)
Helgen blir nog awesome, ge mig massa fint väder bara så blir de kanske en 10poängare! Kim kommer på fredag och vi drar på grillning hos eeelin med brudarna (; Nu ska jag fortsätta lyssna sönder en låt i min ensamhet, men först ska jag käka, PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0