Jag vill inte dö ensam.. eller?

Helt jävla sjukt va jag saknar Sandra just nu.. <3
Saknar fan alla mina flickvänner nu om jag tänker efter! gaaah va jag känner mig ensam. Vill fan inte va sjuk mer! Och både Kim och Sandras mobiler funkar inte?! Eller jooo? Kim smsade nyss och sa att han har fixat en mobil, hahah timing ;)

HALLÅ! De känns som alla fyller 18 nuuuu?! jag hinner inte med, här sitter jag och kommer va 17 hela livet -.- Hade så kul på krogen då, så sitter jag kvar här i sandlådan och leker..
Men en dag... då jävlar blir jag också 18.. eller? joho väl, och jag får en as nice födelsedags present av mig själv.. en resa till gottland med snyggaste brudarna! härligt att åka bil och båt hela sin 18 års dag.. ja klart de är! Jag kommer ha massa kul med Sandra och kompani!

Nänu skriver jag bara för att jag har så himla tråkigt och känner mig ensam så nu ska jag ta och diska, sen drar jag ner till kiosken men Anders och fixar cigg.. HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0