Fint besök..? ;P

Sjuk som jag är så har jag vart tvungen att vara hemma hela helgen. Men i fredags kom Kim och stannade hela helgen och de har vart underbart kul. Eftersom att jag inte fick gå ut så gjorde vi inget speciellt. Eller jo i fredags fick jag ryckt och hade ändå ingen lust att sitta inne så jag drog med mig glass, en filt och Kim ut för att visa Kim runt i Finsta xD! vilket tog kanske 10 min. Sen gick vi runt och satte oss på olika ställen.. haha låter sjukt tråkigt att bara gå runt och sätta sig, nu när jag läser de, men Kim och jag har aldrig tråkigt, har alltid så jävla mycket att snacka om (Y) Igår va de skit väder så då vart de till att vara hemma och glo film och dricka cola. Nu är han påväg hem och jag ska kolla på massa filmer som jag snodde från hans hårddisk! ;)
Jag börjar med Tenacious D! Har vart sjukt sugen på att se den länge :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0