Finfin dag

Dagen började med ångest.. hade ingen lust att dra tillbaka till praktiken i och med att jag lackade på dom sist, vilket va i måndags, (sen har jag ju vart sjuk sen dess) Men jag skulle varken vara i servering eller kök, Va i städ och de va nice som fan (förutom att de va jobbigt att dammsuga) men nice att bara gå runt och städa men musik i öronen.. hahaha va emo jag låter :) Men pallade vara inte va med dom i köket, dom verkade fett oroliga för att jag vart sur i måndags (vilket jag vart)
Efter praktiken drog jag in till norrtälje, först till skolan för att skriva ut CV, där jag träffade Martin som jag inte träffat på länge och jag snodde en cigg av honom (: sen drog jag vidare ner på stan för att söka sommarjobb (jag veeeet att jag är sent ute) Vilket ledde till att jag träffade Sälen (Sara) och Mikaela som jag inte har träffat på typ ett år.. eller mer. Efter att ha gått på stan i typ 5 minuter träffade jag Hampe, Mattias och Olbe ute i de fina vädret :D (Norrtälje=jävligt litet och man träffar alla man känner) Gick runt med dom en stund, tills de skulle dra och jag gick o lämnade CV lite här och var. Jag vet ett ställe som jag verkligen skulle vilja jobba på (: fett mysigt och hon lät intresserad, så får hoppas på dedå. Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0