Äru 18 eller?

Nu är Kim här och jag kände för att vara lite osocial så (:
Igår drog jag in till the big N-town för att träffa Erica. Efter några rundor på stan för att köpa cigg och allt så drog vi upp på södrabergen men underbart folk för att chilla. Gjorde upp en eld och satt o drack. Underbart att sitta och prata med Erica så igen, de va ett tag sen och detta behövdes. Sen drog Erica och allt vart lite fucked up så jag drog med min sista buss hem och somnade direkt när jag kom hem ;P Kim hade tydligen ringt på natten och jag hade svarat men jag har ingen jävla aning om va fan jag sa, minns inte asså xD
JUSTE Kim fyllde 18 igår.. kanske borde nämna de för att vara lite snäll. GRATTIS KIM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0