28/4 - 29/4

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera när de väl har hänt någonting istället för några dagar efter.. (A)

Onsdag - åkte in till Norrtälje och träffade Erica, vi satte oss i parken och tog en cider. Fyfan va mysigt vi hade de, har inte haft så jävla kul med Erica på länge (Iofs kan de bero på att vi inte har träffats på ett jävla bra tag) (Asså dedär lät jätte fel och negativt, men jag menar positivt som fan.. de ska bli många fler såna kvällar i sommar) (om man läser de några gånger så lät de iaf taskigt i mitt huvud på nått sett)
De va iaf underbart mysigt och jag fick ont i magen av allt skrattande. Erica och Kim fick bra kontakt också ;)
Tack Erica (och delvis Kim i telefonen) för en underbar kväll <3

Torsdag - Favorit i repris med Erica, men vart inte riktigt lika mysigt på grund av att vädret fick cpryck och det började spö regna i en minut lite då och då, och då vart de kallt och jävligt. Det vart till o ta halv 10 bussen in till Rimbo för att hälsa på Kim en snabbis som hade kommit till Rimbo samma dag. Sen vart de hem och sova för att ladda inför valborg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0