Sista kvällen i stugan

I fredags va de nice hos Hampus. Härligt mycket dans och mysiga ute stunder. Haha och ja vissa såg ut att hitta sin kärlek ;) eller kanske bara lite intensivt fyllestrul ;P
I lördags tog Vanessa och Sofie ut Josse på middag, medans dom va borta smög Jag, Sandra, Moa, Kajsa, Elin, Joppe och Niclas hem till Josse, fixade lite och gömde oss för att överraska Josse när hon kommer hem. Den kvällen FAIL va bara de att någon råkat låsa dörren, så de kom inte in xD någon utanför dörren fick distrahera Josse medans en inifrån smög och låste upp och gömde sig sen igen. När Josse kommit in och stängt dörren, hoppar vi fram och skriker. Hon hade inte anat någonting, så de va lyckat :) kvällen vart mysig med mycket godis ätande och och lekande med Josses presenter ;P Runt 11 blir de flesta trötta, så jag och Sandra drar hem till Hampus där de va segt efter fredagens bestyr, men chill ändå, Sandra somnade i soffan fram tills kl 6 - halv 7 då vi gick hem till Oliver, där hon snabbt försöker somna om och jag gjorde allt för att hålla henne uppe för jag va hur pigg som helst. Fick ett rygg och vart taggad på att laga mat 8 på morgonen, men de vart inget av de :P kl 9 somnar iaf jag, vaknar igen halv 11 och åker hem :P
Har haft fullt upp med packandet nu, i morgon flyttar jag, så dehär är sista natten i min stiga :( kommer sakna den som FAN! Men ska bli skönt att flytta närmare bussen också.
Igår efter praktiken träffade jag Eso och vi drog hem till honom och snackade lite. När jag skulle gå hittade jag nästan inte ut från flygfältet xD haha de va länge sen jag va där (A)
Idag drog stjärnorna på slottet på studie besök till norrtälje bränneri istället för praktik på slottet (eftersom att där finns de inget att göra just nu) Där fick vi först se hela maskineriet och där va de KALLT! sen fick vi smaka massa olika snaps... inget för mig >.<
Ere fest eller..?
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Martin B

låter heltrevligt! :)

2010-03-31 @ 23:36:33
URL: http://moffesinc.blogg.se/
Postat av: Hemligt =)

ses någon gång? du verkar så go!

2010-04-01 @ 11:27:18
Postat av: Sara

Martin de va äckligt med snaps och kallt i lokalerna :P

Hemlig Jag är alldeles för go för dig (:

2010-04-02 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0