Nu blire fan uppdatering!

Tjuuu bree.. "seg som vanligt" här (: Jag har sjukt mycket att skriva egentligen men aa de tar ju tid och jag har inte den tiden nu :( Kortfattat nu läge:
  • Ett 2 års långt förhållande är nu slut sen 3 veckor tillbaka
  • Jag flyttar till Finsta om 2 veckor
  • Var eller varannan helg hänger jag med THE GANG och chillar ;D
  • Förra helgen va de fest istället för chill och jag trodde jag skulle explodera av irritation på blonda fjortisar som betedde sig som 10 år vid påverkat tillstånd
  • Erica bby är i fjällen och jag passar hennes bebisar (4 råttor) Leon och 3 mellanstora bebisar
  • Jag vart sjuk för ett tag sen, något konstigt i magen, fick typ kramp attacker och kunde inte stå, de pågick i en vecka och vi gick och kollade upp de men läkaren visste inte va de va så jag fick piller som vi (jag och mamma) inte fattade varför vi fick.. de hjälpte inte utan de gick över efter en vecka iaf.. (ingen vet fortfarande va de va)
  • Praktiken började i måndags (med Moa och Josse <3) på johannesbergs slott. Helt okej, folket är härliga som fan och driver med oss en hel del, de är väl de som fördriver tiden. Men idag gjorde jag något som jag helst aldrig gör om igen! Jag stekte över 400 pannkakor i 4 tunga stekpannor och 2 kokheta stekbord. jag trodde jag skulle dö i värmeslak och brännskador xD men jag orkar inte gnälla, allt blir bättre så (:
  • I natt kommer Anna och Henrik och för att lämna Elsa, som vi ska passa medan de åker och steker på Mallorca. De åker lördag morgon.
  • Jag saknar skolan redan och alla vänner.. hade dött om jag inte hade praktiserat med Josse och Moa. Har inte träffat Sandra på en vecka (de svider i hjärtat)
  • Inatt hade jag världens sjukaste dröm.. den va s¨pass tro värd att de känns som de är ett minne. Va tvungen att skriva ner den och minnas den.
  • Jag är mega social så hör av dig om du har tråkigt (: snart flyttar jag till möjligheter att kunna ta mig vart Jag vill, när jag vill
  • Jag längtar sjukt mycket efter sommaren!
  • Jag har blivit ganska slarvig och smått lat på senaste.. för allt i sista sekunden för att jag måste xP Men jag ska skärpa mig och bland annat börja skriva igen, för ja ni ser de finns lite att skriva om ^^
  • Jag har förlorat en vän under denna tid..
  • Håll ögongen öppna.. du ser ju ingenting (:
  • I morgon blir de mys med Te GANG xD (: !
Nu kommer jag inte på något och jag orkar inte sitta och fundera genom allt just nu. För nu måste jag damsuga upp massa spån som bebisarna har skvätt ut på mattan ^^ sen måste jag vila kroppen lite från allt spekande (har en ond blåsa på undersidan av lilltån -.-) I'll be back!! Puss and all that shit :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför tog det slut? Jag har följt din blogg sen ett tag tillbaka men jag måste ha missat det där. Va tråkigt. Men är inte du tillsammans med någon som heter Kim nu? :) Kram på dig!

2010-12-27 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0