Jag gör vad som krävs

De är jävligt upp och ner nu, så nej jag vet att jag inte skrivit på år och dar. De som läser min blogg vet ändå varför.. hoppas jag. Tänkte precis börja skriva igen, men tappade snabbt lusten igen då jag för andra gången blev "sviken" av dig/er. Ni fattar inte hur mycket de sårar mig och hur mycket jag försöker... Vi får se hur jag gör med framtiden. Kanske tar mig en tripp till underlandet, jag gör vad som krävs för att JAG ska må bra nu.

Finns möjlighet att jag kommer igång och vill skriva snart igen och då kan ni hoppa upp och sätta er på att jag skriver vad jag vill! Störs du, ge FAN i att läs..

Kommentarer
Postat av: lissan-the best

Wohoo sara is back on track!

underlandet: I follow yoou daarling!

2010-03-05 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0