En lyckad fredag och en slapp lördag

Fredagen vart allt annat än tråkig ;) Lyckad kväll. Somnade runt 7 lördag morgon. Höll mig alltså vaken i 25 timmar, starkt jobbar säger jag :D Hade tänkt ha en mins lika nice kväll igår men mamma tyckte att jag verkade lagom sliten och tvingade mig att vara hemma och vila så ja.. så vart de. hade massa tid att skriva då men mitt sega internet hindrade mig.. Pontus messade mitt i natten och talade om hur kul dom hade.. INTE SNÄLLT Pontus! visserligen va de skönt att sova ut, men jag hade inte bangat på den kvällen hos Hampus! Förhoppningsvis blir de väl något nästa helg också och då ses vi där ;)
En lång veckas praktik stå utan för dörren.. jag ser inte fram emot de. Jag orkar inte slita arslet av mig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0