Måndag och resten av veckan

Vad händer en måndag som denna?! Alla har sina sommarjobb att roa sig med, vilket betyder att ingen har tid att göra något en måndag som denna. Carro smsa nyss och hade lika tråkigt som jag, de gjorde mig glad för jag tänkte att vi kunde göra nått.. men sen slog de mig att jag bor i Norrtälje och här finns inget att göra, vädret är inte på topp så de är inte så mysigt att bara gå promenad heller.

Jag hade en underbar dröm när jag somnade om i morse. "Jag drog in till Norrtälje helt random för att jag va rastlös och alla, precis alla mina finaste vänner va i parken och gjorde massa olika roliga saker. Norrtälje ån va genomskinligt blå-grön (de va värt att nämnas) Mattias och jag tog en varsin cykel och bara gled runt och träffade folk överallt en varm sommardag" De är så de ska kunna va tycker jag ;D Men nu har alla jobb och knas så här sitter man arbetslös. Så jag gör de jag är bäst på nu (sitter och lyssnar på nostalgimusik)

"Och när ni springer på glödheta kändisgalor
Känner jag hur det vänder i magen
På grund utav av era könslekar
Står du i min väg så betala vänligen trängselavgift
Oavsett om du är moderat eller vänsterpartist
För vi lever i en visslande tid som swishar förbi
Där jag gror i mitten och allt annat vissnar bredvid"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0