Sommarlov

Gårdagen vart underbar (: Klockan tre nere i parken men saknat folk, stekande sol och en öl i handen.. som dom flesta vart av med när första besöket av polisen kom -.- Sen vart de mysig grillning hos Carro och tillbaka till parken där de nu spelades musik från de flesta håll och va riktigt mycket folk.. och riktigt mycket poliser. Visst dom måste göra sitt jobb och följa den tjocka lagboken men att dom inte kan unna ungdomarna sin dricka någon speciell dag, de kan jag inte förstå. Se till istället så att ingen stupar eller bråkar så kan ju allt va lugnt men nejnej de ska hällas ut alltihop bara för att de står i lagboken..

Idag hade jag sett fram emot att få se teddybears spela på grönan med Emelia, men såklart är de skitväder och regnar så ingen av oss va så jätte sugna på att stå ute i de vädret ;( FUCK! jag ville verkligen se dom.. Ikväll verkar de dessutom vara fett dött i Norrtälje som vanligt, förutom på mobergs där sista studentskivan hålls (för dom som är 18 eller över) Så vi får se vart kvällen bär mig.
Imorgon kommer Kim.. De ser jag fram emot, för jag saknar honom galet mycket (:

Kommentarer
Postat av: anna

Är Kim din kille? :)

2010-06-11 @ 14:30:19
Postat av: Sara

De är en svår fråga. Den kan vi själva inte svara på än

2010-06-11 @ 18:03:20
Postat av: anna

okej, hehe. men hur träffades ni och allt sånt där? han bor väl i arboga? du får berätta allt i bloggen sen när du vet hur det ligger till! super söta bilder förresten! :)

2010-06-11 @ 19:17:22
Postat av: Sara

En jätte bra vän till mig (Sandra) va tillsammans med en kille och så hade jag och Sandra tråkigt en dag så vi åkte hem till han, så va hans kusin där (Kim) och vi spelade wee och kollade på film, efter de började Kim och jag smsa (Då va vi dryga som fan och de tyckte vi va jätte kul) Sen träffades vi flera gånger alla 4 när Kim va här i närheten och sen började vi umgås själva och vi har jätte kul ihop (: Jag ska absolut försöka berätta så mycket jag vet själv. (nu fick ju ett litet inlägg här om hur vi träffades ;) Jätte stort tack att nu läser min blogg, riktigt roligt. Kram

2010-06-11 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0