Seg uppdatering av header, i know

Först och främst vill jag börja med att ursäkta min header som inte är speciellt passande :P Jag har inte hittat någon ännu som vill hjälpa mig med en ny, har heller inga bra idér än. Får hoppas att de dyker upp snart så att man kan uppdatera utseendet lite.
I torsdags drog jag på krogen för första gången, smet in tillsammans med Erica (som är 18) de stod ingen vart där så de va inga problem. De vart en timme av bra musik, öl, pratande med nytt folk och beundrande av den otroligt coola väggen som de hade (jag och Erica drömde oss bort om en egen lägenhet med en sådan vägg)
Igår va de minsann midsommar och de flesta av mina vänner firande den på någon ön nånstans i skärgården, utomlands, på krogen, i askersund eller med familjen. Vilket ledde till att jag firade de med familjen. Anna och Elsa har kommit hem (ingen visste om de, utan hon överraskade oss) så de vart massa mys hos mormor och morfar. Idag har jag träningsvärk i mage och kinder av allt skrattande ;D älskar oss, Elsa som snart är 2 år va uppe till halv 12, men hon är ju en Linnér så de va inte oväntat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0