Jag är född i fel stad

Hade de sjukt bra i Arboga och nu vill jag bara tillbaka. Nice krök med Kims vänner och grattis till Jb som fyllde 20 i lördags. Årets första dopp ägde också rum i Abroga tillsammans med Kim, Jb, Sandra och Stonke, Vilket inte alls va lika kallt som jag trodde de skulle va. Massa krök, sol och bad, kan inte säga mer än Awesome! Åkte hem kl 1 på natten i onsdags med pappa och på onsdag kväll kom Kim hit för att gå på AC/DC konsert i torsdags. Nu har han åkt hem och jag taggar inför en kväll i Parken.

Har fortfarande inte fått något sommarjobb.. har smått panik så klart. men de kanske löser sig med pengar i sommar iallafall om jag har tur.. (vilket jag inte ofta har men..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0