I fredags

.. åkte jag och Kim in till Norrtälje för att umgås/kröka lite med Erica. Vi va med Emma och 2 till (pallar inte nämna namn o shit) en stund och mycket mer än så vart de inte för dom skulle dra vidare på krogen, så jag och Kim börjar gå mot bussen. Och ännu en gång gör vi (jag) samma misstag, vi står och väntar vid fel hållplats.. dumt nog kollade jag först inte va de va för buss. så vi ser den åka åt ett annat håll och vi hinner inte med den.. Vi blir så arga och bestämmer oss för att gå hem, eftersom att nästa buss inte går förens 1½ timme efter de. Vi hann gå en ganska bra bit innan vi bestämmer oss för att detta inte kommer funka, vi kommer inte orka, så vi vänder tillbaka, blöta, leriga och sura. Men de va underbart ;P Vi kommer tillbaka lagom tills de att bussen ska gå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0