En tisdag kväll hos Kim och i Norrtälje

Igår åkte jag hem till Kim en stund sen åkte jag till Norrtälje och träffade Mattias, Rizah, Mackan, Hampus och Olbe, vilket va galet länge sen senast. Vi va hos Hampus en stund, där Hampus och Mattias hade bränt 2 mackor i brödrosten extremt xP Så de va rökigt och luktade lagom bränt. Senare drog jag, Rizah, Mackan och Matte ut o skejta (eller jag skejtade inte eftersom att jag inte har en bräda och de va 100 år sen) Efter nån timme där så drog vi tillbaka till Hampus, jag vart trött o somnade i soffan en kvart typ o vaknade sen av att Matte "busvisslar" högt som en idiot. Då hade Mackan, Rizah och Olbe dragit. Jag gick iaf och la mig igen och somnade efter ett tag av Hampus tjat om att någon skulle vara vaken med honom som inte va trött :P I morse drog jag hem tidigt efter 4 timmars sömn typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0