Du och jag mot världen

Igår vart de mys krök med Jacob och Erica. Först gick vi runt i parken, träffade Matilda, Carro och Alexandra som mös på en filt. Sen gick vi vidare och hamnade hemma hos Jacob där strömmen gick efter en stund så vi fick sitta och mysa med tända ljus istället. Och jag o Erica satt o pratade om hur våran framtid kommer se ut.. Men vadå är de dåligt att försöka göra livet lite bättre på något sett? De är inte lätt när de är svårt! Men som vanligt så började de krypa i Ericas och mina ben så vi va tvungna att gå ut ^^ Jag åkte hem med sista bussen och då vart de telefonpratande med Kim (:

Nu ska jag och mamma åka ut till Monica och rida, vilket va jävligt länge sen för mig så vi får se hur de går ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0