Back in the days

Jag saknar den tiden då vi va ett gäng och tyckte vi va ballast som vågade göra busen som vi gjorde, vi hade varandra, bara gled runt tillsammans när de inte fanns mer att göra. Vi gjorde vad vi kunde av dagen, la inte ner mycket energi på skolan, de viktigaste va att ha kul. Innan du vart sviken, utkastad, lämnad åt att klara dig själv och allt vart galet. Innan du vart fängslad av henne och inte längre fick prata med oss. Innan du hittade drogerna, knaset, innan all tid och energi gick åt att fixa o trixa.
Då våran månadspeng gick åt att köpa godis och läsk, för att sätta oss i "paradiset", försöka lossa de och dra. Varje dag va ett äventyr på vårt sätt. Alla klassresor då vi alltid skulle vara värst, hittade vi ett konstigt ställe kunde de inte vara något logiskt med de, nej i våran värld va de ett läskigt och farligt ställe som gjorde allting grymt spännande, (visserligen hade vi våra skäl till att de va fett skumt) att få nickokick va de ända ruset vi kände till och vi älskade de. Varför kunde de inte förbli så.. endast en av er vet jag läser mig blogg och än så länge är de hon och jag. Jag saknar er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0