Varm helg!

Helgen har bestått av blod, svett och tårar.. haha nej! eller svett kanske man inte kan förneka.. men fräscht, glöm de xD I fredags skulle de bli bio men de vart de inte så jag o Kim drog in till Norrtälje och köpte chips, dipp, choklad och cola, åkte sen hem till honom, va ensamma hemma, kollade film och somnade relativt tidigt. Vaknade upp i värmen i lördags, åkte hem till mig, jag fixade mig, sen åkte vi spontant till sthlm för att shoppa. Jag köpte inte mer än ett par nya jeans (igen) och Kim köpte 6 nya tröjor ;P ibland vart de olidligt varmt i solen och man trodde man skulle svimma ._. Sen åkte vi in till Norrtälje, käkade pizza och hyrde 2 skräck filmer (the uninvited o the children) för att sen åka till Kim igen. Under den första filmen lämnar Kim mig ensam vid tv en stund och jag tyckte först inte att de va någon fara, tills de läskigaste i hela filmen kommer och jag får panik, springer över soffan, in i köket där Kim är och sätter mig på golvet xD Sen försökte jag dricka te utan socker och mjölk, de va äckligt (random) Den andra filmen (the children) sög..
Idag åkte vi in till Norrtälje lämnade filmerna och käkade glass.. sen hem till mig, Chillade i skuggan på altan, käkade, kollade scrubs och sov en stund fast vi inte skulle :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0