V.27

I måndags gosade jag med 7 st rottweiler valpar, sen åkte jag till sthlm och shoppade med Kim och Alex.
I tisdags vart de 23 timmars kryssning med Kim och Familjen, birka paradise. God mat, många olika goda drinkar, spelade, och dansande. De va grymt kul. Mamma, lillasyster och jag släppte slåss på dansgolvet rejält på kvällen medans Kim facebookade på mobilen ;)
I onsdags vaknade vi upp på båten, gick och åt frukost, drog upp till poolen och drack rosa pantern som va sjukt gott! Sen vart de god mat igen och handlande i taxfreen. På bussen hem sen va de riktigt varmt så man trodde man skulle svimma ._. Kim o Jag tänkte dra och bada så fort vi kom hem men väl hemma så orkade vi inte göra nånting :P
Igår drog vi och handlade chips och natur godis sen drog vi hem och kollade på 2 filmer. Kim somnade, sen ringde Alex och frågade om vi skulle med och nattbada. Vi åkte till riala, Alex och Mackan badade, men Kim och Basse hade ingen lust och då vart jag lite otaggad, men de va underhållande att kolla när Alex och Mackan plaskade runt xP
Idag har vi bara slappat och nu är Kim påväg hem till Arboga. Nu ska jag gå och göra tacos och sen åka in till Norrtälje och träffa ERICA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0