Rubrik

Helgen vart riktigt mysig. Fredagen började i parken med öl och härligt folk, sen gick Erica, Jag, Jacob, Hampus och hela kill-gänget hem till nån tjej som Hampus kände, där chillades de massivt och Pancho (Hampus hund) la sig i mitt knä i soffan och snarka medans de andra gick ut. Sen bar de av hem till Olbe för att fortsätta chilla och sova. Lördagen startade alltså med en promenad till busstation, hem käka middag (vilken blev en macka..) och sen in till Norrtälje igen. Krök på kärleksudden med Erica, Cecilia, Robin och många fler, sen bila till parken (1 km typ) där de va massa fina människor och kvällen fortsatte där fram till natten då jag tog sista bussen hem.
Denna dag har bara bestått av att ta de lugnt, gått i pyjamasbyxor hela dagen. Men lite nytta har jag iaf gjort, städat rummet och tvättat kläder.
Imorgon kväll bär de nog av till Arboga. Åker snål skjuts med pappa och lastbilen. Har ingen aning om när jag kommer hem igen, men de blir iaf innan söndag för den 21 drar jag och några härliga brudar till Gotland om allt går som de ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0