Gotlands resa och födelsedag

Gotland har vart awesome. När vi kom fram till incheckningen vid båten så får vi tillbaka biljetten och tjejen i kassan säger att vi har bokat båt den 22 inte den 21. och alla brister ut i as garv! Sötnosarna Sandra och Emelie har tagit fel på datumet.. de roliga är jag att jag och Elin misstänkte att de va fel hela tiden, men vi litade på dom andra. De vart inte värre än att vi fick lägga till ett 100 ivar och boka om biljetten till 21 när vi stod där, så vi åkte då vi trodde att vi skulle åka. väl framme på Gotland runt halv ett på natten så fick vi sova i Sandras pappas stuga eftersom att campingen inte va bokad till den dagen vi kom :P
Torsdag morgon drar vi iväg och handlar och sen till campingen för att sätta upp tältet, vilket går både bra och fort. Sen vart de sola och bada innan utgång. Efter för-kröket på campingen med alla sjyssta grannar (en av dom fyllde också år då, fast han fyllde 20), tänkte vi dra till rockbaren, men så vart de inte, vi hängde med gänget till o'learys.
På fredagen regnade de hela dagen, men vart lyckligt nog uppehåll på kvällen när de va dags för förkrök och utgång. Killarna hade byggt ett party tält ifall de skulle börja regna. Sen drog vi in till Visby och började leta efter rockbaren och så träffade vi en snubbe som hette Micke.. rockbaren va ingen höjdare så vi stannade inte länge, drog till o'learys istället. Micke va nykter o en gnutta jobbig när han skulle dra ut och in stolen åt mig och bjuda på drinkar xP iiiinte min typ alltså.
På lördagen va de jääävligt regnigt! spö-regnade hela dagen/kvällen/natten utan uppehåll, så de va skit kallt att gå ut sen. På dagen drog vi till terminalen för att jag och Elin skulle låsa in våra saker. Sen vart de middag och o'learys... igen xP en halv timme innan stängs dags drog vi upp på dans golvet och dansade galet.. vilket jag hade längtat efter som fan, i sista låten vart jag och Elin ner-sprutade med champagne. Sen va de bara att dra till Terminalen för att vänta på båten som skulle gå halv 4 men va en timme sen! Trött, kall och hungrig som fan.. Sen kommer båten och så fort vi gott på lägger jag mig med huvudet mot bordet och somnar. efter massa byten av tunnelbana och bussar så är jag äntligen hemma vid 12 på dagen xP

jag har inte fått några bilder från Gotland än. Men jag laddar upp massor så fort jag fått dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0