All I need is another kick

I måndags hoppade jag in i pappas lastbil påväg mot Arboga. Resan tog typ 5 timmar och va rätt så långtråkig men så fort jag kommer fram vart de as kul! Jag och Kim drog hem till honom för att lämna mina grejer sen drog vi till villa där några andra satt o drack. efter villa drog vi till replokalen och fortsatte där. Gaalen kväll <3
I tisdags drog vi till hällarna där jb's pappa har landställe, badade o grillade. På kvällen tog Kim ut mig och bjöd på Kinamat som min födelsedagspresent, de va sjuukt gott! provade räkchips för första gången, tyckte att de lät äckligt, men de va svin gott, de rekommenderar jag att testa ;) Tack Kim för en mysigt och underbar kväll <3
I onsdags drog Kim, Jag, Jb och Sandra först till forsen där Kim och Jb badade, sen till kvarnsjön. där körde vi "flickväns fight" i vattnet. Jag satt på Kims axlar och Sandra på Jb's så försökte jag och Sandra få ner varandra i vattnet. Dom vann.. men de va bara för att Kim ramlade, inte jag, men jag fick såklart skulden ;)
Efter att vi vart hemma o käkat åkte vi till högsjön tror jag den heter. och träffade massa folk, somliga kvällsbadade.

I torsdags hände inte mycket, vi gick hem till chris (Kims storasyster) och hämtade en film. Sen vart de en myskväll med film o chips.
I fredags Städade vi Kims rum och belönade oss sen med massa kinamat! Efter de rullade vi hem till Sandra, där Jb, Sandra och Ermin låg och stekte i poolen med cigg o öl. Efter någon timmes stekande så gick vi upp och satte oss o de kom lite mer folk. Kim badade.. jag vet inte hur många gången den kvällen. han va som fisken i vattnet! Runt halv 11 kom Stonke som hade vart borta sen jag kom till Arboga typ. De vart en sjukt mysig och rolig kväll hemma hos Sandra. Sen skulle vi dra vidare till ågården och försöka få in mig och Sandra som är minderåriga. men de failade. Hade tänkt äta de som vart kvar av kinamaten när vi kom hem till kim, men nejnej va helt slut xP
Igår vart de en lång resa hem, kändes tråååkigt att åka -.-
Men nu ska jag hem till mormor och morfar på middag och fira Elsa som fyller 2 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0