Seg!

har  inte orkat skriva nått på de senaste dagarna, det har heller inte hänt så mycket speciellt. I lördags så åkte jag och Erica ut till en vän till henne i Vreta. Och strömmen gick prick 00.00 det spökar där, helt klart. Sen körde vi lite anden i glaset :P och kollade på film. kl 8 på morgonen somnade vi sen gick vi upp typ 1 och gick till Vretahandeln och köpte frukost.
Igår kom älskling hit och vi satte upp mina hyllor som jag fick i julklapp och kollade på film. Idag sover han här igen. imorgon ska vi hem till honom (tidigt) eftersom att alla här börjar jobba i morgon och syster ska till skolan så åker vi med dom annars får vi vänta länge tills nån kommer hem och kan sjutssa. På fredg ska jag och Isabelle in till sthlm och shoppa. mer än så blir de nog inte just nu. Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: beundraren nr1 ;)

Jaa , det va skööjj!<3

2010-01-08 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0