EN ÄLG!!

Anna och Elsa har kommit och hälsat på från Norge. Dom kanske ska flytta hem till Sverige :D! Iaf idag åkte jag hem till Anders och dom hämtade mig när kom va påväg hem från åkersberga. Ja jag kan säga så mycket som att vi har haft en nära döden upplevelse. Nejdå så farligt va de kanske inte, men morfar körde hyfsat fort, inte för fort och mitt på vägen ser vi en gigantisk älg som inte flyttar så sig. det är landsväg och det tog ett bra tag innan morfar fick stopp på bilen, jag överdriver inte när jag säger att när vi tillslut stod still så va älgen 1 cm från bilen och då hoppade den åt sidan. Anna satt i mitten och jag på sidan i bak så hon såg den först och gjorde allt vad hon kunde för att inte tappa andan medans jag inte fattade nått innan jag såg älgen.
Förövrigt så är vi alla hjärntvättade va drömmehagen, hehe nejdå. Men vi kommer säkert bli, Elsa fick en film idag på hennes bästa program. små söta figuses som lyckligt hoppar omkring och gör glada ljud ifrån sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0