jobba jobba joobba

Idag har jag haft så fullt upp att jag inte ens hunnit äta... eller så har jag bara vart lat, nej faktiskt inte :)
gick upp kl 12 (fast jag ville sova till typ 3) tog en låång promenad med hundarna (plus att vi sprang runt i typ en meter hög snö, fett jobbigt) kom hem duschade och städade massa. seeen vart de middag. Mamma kom hem med en julklapp till familjen.. en mackgrill!!! :D:D snacka om happy! fan va gött de är

Imorgon väntar en stor dag.. eller? Kim hörde av sig och frågade om jag ville jobba åt janne (kims arbetsgivare och farbror, rätt läskig kille vad jag har hört) jag hörde av mig till Erica och Anna o frågade om de hade lust att joina och ja de va en självklarhet ;) till en början va de tänk att vi skulle skotta ett fett stort område, fast nu ska vi kanske städa lite i en byggnad också, vi får helt enkelt se va dagen har att bjuda på. liiiite nervös är jag för att jobba åt janne :P men pengar ät nice :) ska upp 4 i morgon bitti så nu är de sovdags! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0