Galaxy again

Som sagt har jag jävligt upptagen. inte roligt upptagen typ "Jaa va mycket roliga saker jag har att göra, träffa folk osv" Utan typ "neeej uuusch massa plugg" Fast en rolig sak klämde jag ju in i veckan, Galaxy!
Den här gången åkte jag, Cecilia, Erica och Ankan. Även Isabelle va på båten med sin klass plus halva Norrtäljes ungdomar..
Den här gången vart mycket roligare, för folk (typ Cecilia) va uppe länge ;) och Erica som tvingade mig vara vaken fast jag typ gick runt och halvsov sista timmen. Fast när vi skulle sova vart jag pigg igen. aja nog om trötthet. den här gången spenderade vi iaf inte all tid i "rökbaren" vi va även uppe i Discot m.m.
Vart bjudna på drink av läskig snubbe, träffade nya jätte härliga människor, dansade loss, drömde fett om DJ yrket, träffade en (enligt Erica) vampyr, jag bytte tydligen namn till bella, gick fraam och tillbaka i samma korridor (våran) ett aantal gånger, letade efter "giraff-trappan" varenda gång vi skulle till hytten, fick påminna Erica om vart vi bodde varenda gång vi skulle dit, jag bestämde att jag och Erica ska börja klättra, låg i sängen pressade cartoon network dagen efter natten innan och mycket mer. kort sammanfattat; de va FETT ;D Ett minus; alldeles för lite bilder togs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0