Bring back 50's

Igår vart de pizza, sen in till u-huset i Norrtälje för att njuta av en 50-tals kväll. ääälskar att klä ut mig och speciellt om man får vara så snygg som dom va förr! Kvällen började med att jag kom dit, fick sätta mig i ett rum som såg ut som en gammal smink salong från förr, där de satt några andra som också vart fixade, de fett ballt, kändes verkligen som man va på den tiden. sen vart de live band och så fick man ju träffa självaste ronny och ragge (sjukt likt iaf) När mina fötter va döda av flera timmar i klack skorna drog jag och Erica till G's och träffade Kim. De va hur trevligt som helst tills allt gick snett.
hur som helst BRING BACK 50'S!
JUSTE! glömde säga att jag vann över Erica i armbrytning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0