sick of love

I fredags kom den saknade Kim och jag orkade inte skriva nått för han smittade mig på en gång. De va lätt värt de, har inte vart sådär jätte sjuk men seg som tusan. Helgen vart verkligen inte som planerad. på fredagskvällen åkte vi in till Norrtälje och träffade Erica m.m. drack lite och hade trevligt. Kim höll sig nykter eftersom han gick på antibiotika eller nått. Lördagen skulle spenderas på krogen med Elin plus några för att fira Elin. men dom hade vart på grönan så dom orkade inte krogen. Kim och jag satte oss och spelade kort och tänkte stanna hemma hela kvällen tills vi i sista sekunden ångrade oss och åkte in och träffade Erica m.m. igen. men de vart en kort utekväll för jag orkade ingenting. Så vi hyrde film och åkte hem istället, de vart flickan från ovan och trubbel i paradiset. i Söndags skulle jag ju pierca mig, men han som skulle göra de hade inte tid ;( Så Söndagen bestod av myyys med Kim, vilket var saknat. Igår stannade jag hemma från skolan, hängde med Kim till sthlm för att säga hejdå och så var han borta igen.. och nu har man ingen aning om när nästa gång vi ses blir. Kanske om 2 veckor..
Idag va jag också hemma, men imorgon blir de nog skola.
I sthlm köpte jag tekken4 (jagvet.. gammalt) men kul! så nu ska jag fortsätta nöta så jag lätt kan slå Kim sen ;)
Mitt internet är mega segt idag, så laddar inte upp fler bilder för de tar verkligen timmar ._.
mitt mobila internet fylls på i morgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0