Vi fyller gatorna med liv

Skolstarten har vart okej, började i torsdags. Började med 2 lugna dagar. 5kamp på fredagen.. mitt lag kom på delad 1:a plats ;)

En trött Sara kl2 natten till dagen då skolan börja (Y)

Ska snart göra min sidecut större :) <3



På kvällen hade Erica och jag ingen lust att sitta hemma, vardagen va igång men de va helg. och nu måste man ju börja utnyttja dom som fan. Så hon köpte sig en flaska vin och jag öl, drog till en "busskur" av trä i skogen, träffade Mattias, Olbe, Rizah, Jocke och Duff, sen kom även Malin och Halvard. Men de va så jävla mörkt och vi fick inte upp en eld så vi drog efter typ 30 min. Drog vidare till ett dagis där vi satte oss, tog de lugnt och drack och såklart så kommer 2 av Norrtäljes otrolig uttråkade poliser och ska kolla oss (vi ställer drickan under bordet) de lyser oss i ansiktet med ficklampor, frågar killarna vad dom heter, Pratar bekant med Mattias, påstår att de vart skadegörelse en bit bort och halvt misstänker oss, Klagar på Erica som sitter och röker och säger att hon kommer bli ful, säger åt oss att städa upp efter oss, 2 poliser till glider in, de kommer inte på nå mer att prata med oss om så de går en bit bort, pratar och sneglar på oss, efter ett tag insåg dom hade vi faktiskt inte hade ett skit på gång så dom drog.
Senare drar alla förutom Malin, Erica och Halvard. Vi sitter länge kvar och snackar om allt mellan himmel och jord och som vanligt går jag och Erica djupare. Sen vart jag tvungen att dra till station för att ta sista bussen hem och så va kvällen slut.
Hade en grymt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0