medeltidsdagar i Arboga

I tisdags vart de ingen tågresa till Arboga. Vi fick åka bil med Martil och hans tjej (: När vi kom fram vart de bara en myskväll med film.
I onsdags vart de förkrök här hos Kim, härligt folk kom och vi körde olika öl spel med en kortlek tills dom började hitta på egna. Sen va de dags att dra till Ågården. Runt 1 gick jag och Kim hem för att köka lite, sen tänkte vi dra till repan. men vi orkade inte gå så vi gick och la oss och kollade på film istället ;P
I torsdags drog vi till Jb i typ 10 min sen drog vi vidare till hans pappa där de satt folk, sen vart de ågården igen, när de stängde drev vi runt lite innan de va dags att dra sig hemåt.
I fredags förkrökade vi hos Sampe, sen ågården, efter typ 2 timmar så drog vi till stadskällarn där de egentligen kostade 80 spänn att gå in, de va en timme kvar till stängdags så de kändes fett önödigt att betala för en timme.. vi smet in, men hjälp av Jb syrra så va de lätt. När de stängde vart de fellini och käka kebab.. hem en snabbis, sen skulle vi gå till repan för efterkrök, men vi hann bara dit sen skulle alla gå hem så de vart att dra hem igen.
Igår förkrökade jag, Kim o Stonke här hos Kim en stund innan vi skulle till ågården, men när vi kom dit så va de tydligen 21års gräns, vilket de tydligen aldrig vart förut ._. Så vi drog till källarn, dit alla andra kom sen, de va ett jävla drag, Stonke och Kim spelade blackjack nångång under kvällen :) en halvtimme innan stängdags drog vi ut och träffade Sandra med flera o drack lite, sen gick vi hem o käka innan vi drog ut igen, då vart de fellini för att träffa folk.
Idag blir nog en jävligt seg dag. Snart drar jag och Kim och köper cigg och mys till ikväll, så blir de nog en filmkväll.
laddar upp bilder när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0