Servering och party!

I lördags va de bara att gå upp i tid för Lisa (Christians tjej) och hennes systrar va på besök hos mormor och morfar och dom skulle inte stanna länge. de Va härligt och kul att träffa henne igen :)
På kvällen bar de av till Elin, hennes pappa fyllde år, skulle ha stor fest och Jag, Sandra, Moa och Kajsa skulle servera. Sen kom josse och hennes bror som skulle va dj. De va riktigt kul och vi fick äta galet mycket god mat! sen va de bara att duka av borden, flytta undan dom och fixa dansgolv, dj körde igång och vi stod i baren, då fick vi börja dricka.. hur mycket vi ville, de vart greace-låtar och Moa, Jag, Elin, Josse och Kajsa körde järnet på dansgolvet ;D Vi hade skit kul. Sen körde Sandra mig till Norrtälje och jag hann PRECIS med sista bussen hem.

Bring back the love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0