Power nap

kom hem från Emelia för ett tag sen, hon har klippt mig och gjort sidecut. Ska nog göra sidecuten lite större inom en snar framtid. men jag är jätte nöjd annars (: Emelia är den ända som får röra mitt hår med en sax nu mera ;P
Nu ska jag snart ta en power nap innan de är dags att äta och göra sig iordning för kvällen. ikväll blir de Sthlm med Kim och några till för att se crashdiet spela. Jag är så sjukt jävla taggad! fan va kul de ska bli! efter de så blir de nog ett krogbesök i Sthlm också innan de är dags att åka hem.
Nä nu ska jag somna in i nån timme, sen kör vi!! Ni som läser, hade galet bra vad ni nu ska göra en mysig fredag kväll, men jag hoppas vi ses på crashdiets spelning ;)
Älskar videon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0