och så va man emo

Nä asså helvete, dehär är inge kul! Är på skithumör och inget vill gå min väg nu.. ingen erbjuder sig att göra någonting länge, de är alltid jag som måste fråga om att hitta på saker och ses med folk, skulle va kul om någon annan hade lust att ta de initiativet någon gång.. nä för är man tyst så glider man ifrån varandra, roligt!
Jag saknar så jävla mycket människor just nu, som inte är hos mig.. eller inte så många kanske, men iaf.. om 2 dagar får jag träffa Kim.. (om han mår bättre) jag längtar ihjäl mig! och de blir inte bättre av att sitta här och göra ingenting. nä palla dehär! Nu går jag ut och röker, sen ska jag kolla på gamla filmer på den föredetta familjen Linnér och fälla en tår för de är vad jag känner för.




Tidsfördriv




Slänger in en låt.. kalla de dagens låt om de känns bättre för att va en blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0