Blixtar o dunder na-na-na-na-na-naa magiska under

I lördags firades min födelsedag hos mormor och morfar, men familjen. Jag och örhängen och ett mega fint halsband av lillasyster och en helt underbar armbandsklocka från ... (gaah vafan heter de nu då) .. jag åter kommer..
Så grymt fin iaf och jag är nöjd som tusan. Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna dra in till Norrtälje och förminska "kedjan" runt om så att den passar innan jag åker till arboga, vilket jag och kim gör i morgon kl5.
Sen vart de paj och massvis med kräftor (åh va jag har längtat efter kräftor) Sen vart de utgång med Kim, Henrik och Anna. när de va dags att dra så stod regnet som spön i backen.. helt galet, och de blinkade av blixtar minst 7 ggr i minuter (jag överdriver inte.. kim tog tid) Men utgång vart de och de började med att vi drog till G's och sen vart de att stå i kö till teatern. men de va 20års gräns. jag o kim tänkte dra till mobergs innan de va dags att dra hem men vi drog till statoil och käkade istället, där en snubbe i kön muckade som faaan, o helvete va förbannad jag vart.. jag va sååå nära på att slå till.. (han va inte spc stor) men då kom maten och vi satte oss under tak, käkade och rökte medans vi väntade på Anna och Henrik som somvanligt va onsams när de va dags för hemgång :P

Kommentarer
Postat av: anna

tur att ni inte drog till mobergs, det är 20 där på lördagar också. :)

2010-08-11 @ 08:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0