Grattis systeryster!

TJOHO!! jag vet att jag sa/skrev att jag skulle uppdatera förra helgen, men har inte blivit av.. känns inte som de är  någon idé heller >.< vi hoppar till nu tid and go fore it! Idag blir lilla lilla LILLA syster tonåring! GRATTIS SOFIA 13 ÅR IDAG! Grattis till mig.. 13 år av ett rent helvete.. Haha nej jag älskar dig även om du är sämst ibland och aldrig kan vara tyst på morgonen när man som mest vill att du bara håller käften (: love U! <3

I Söndags träffade jag Anders och snackade en stund, sen trog jag till Christofer (som jag har bestämt mig för att börja kalla stoffe, för de är jobbigt att både säga och skriva Christofer) Kollade på The stepfather, som va sjukt spännande då och då. Vart sjuuukt skrajj en gång i filmen :P Sen fick jag sjutss hem av Alex, de gillar vi! då slipper man gå :D
Igår va jag sjuk (vilket jag egentligen har vart hela helgen också) stannade hemma från praktiken, skrev klart Cv och skrev upp ställen som jag ska ringa och kolla sommarjobb.. sent ute, jag vet.
Idag har jag känt mig stor.. 2  Nya tjejer ska praktisera på johannesberg, dom går i 8:an och jag fick ta hand om dom idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0