Läs om du har tråkigt.. för de har jag

10 FAVORITER

Dialekt:
Skånska

Mat: Kina mat, all somrig grillad mat, tacos, pizza.. ååh de finns så mycket

Låt: Soja - losing my mind har spelats mycket gånger i högtalarna idag

Film: Step up 2, är bara en av dom

Tecknad figur: Tiger, för jag känner mig lite som honom idag

Sport: Dans

Komiker: Svenska - Nour och Magnus betnér

Veckodag: Lördag

Glassmak: Vanilj, choklad, apelsin, hallon, päron, blåbär. ALLT I EN SKÅL :D

Soloartist: Gentleman




9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Glad.. på onsdag: high on life

Tanke: Vill vara i Arboga och sitta på krogen med Kim, men en kall öl i handen

Kläder: Mjukis byxor, linne, favorit tjocktröjan

Bakgrund: På datorn? eller vadå?

Känsla: Taggad inför fredag!

Tid: 20.06

Bästa sak: Musik

Irritationsobjekt: Seghet..




8 FÖRSTA


Bästa vän: Oj min allra första måste nog vart min egen kusin Caroline Åkesson 

Husdjur: Katt

Utlandssemester: Cypern

Piercing: Öronen

CD skiva: De minns jag inte (A)


Bil: Jag har ingen bil? eller vadå, familjens första bil..

Ord: Kaka :D




7 SENASTE
Telefonsamtal:
Jossä söte

Mat: Potatismos och köttfärssås >.<

Dryck: Vatten

Biltur: Hem

Tv-program: America's best dance crew <3

Spelad låt: Petter - Mikrofonkåt

Köpta klädesplagg: 3 tröjor, skor, bikini, armband, örhängen.. va jag minns





6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:


Brutit mot lagen: Jag känner ingen som inte har

Blivit arresterad: Man är ju inte dålig..? xD


Badat naken: Ja

Varit med på TV: Ja

Varit med i tidningen: Ja




5 NEJ TACK
Skolämne:
Näringslära m.m.

Mat: Lever..

Musik: Dålig musik..

Dryck: Mjölk

Djur: HAJAR, spindlar, små vita sjukt äckliga krälande invalidiska maskar..!




4 SAKER
Du gör när du har tråkigt:
Sitter vid datorn, kollar på tv eller ringer någon när och kär.

Du gjorde igår kväll: Nördade framför datorn


Du kan höra just nu: Matisyahu

Du inte kan leva utan: Min familj och mina vänner. Utan er kan jag vore jag ingenting 





3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Isabelle, Erica

Du tycker om: Många

Du inte gillar: Dig





2 VAL
Coca cola eller fanta:
Coca cola

Hund eller katt: Hund




1 ÖNSKAN

Frihet och lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0