Shutter island och bilkaos

I onsdags vart de bio med Fredrik. Ingen av oss hade rökt på hela dagen, eftersom att båda försöker sluta. Vi lyckas dock välja filmen då dom röker 24/7 för i helvete. Haha de va duktigt, vi satt riktigt röksugna genom hela filmen. Men vart också distraherade av andra STÖRDA saker som hände i filmen. Vi såg Shutter island den va stört bra, men också psykisk störd, allt satte sig på hjärnan fort som fan och man va hel inne i filmen.. aa iaf jag, för jag ska alltid fördjupa mig. Alla har sagt till mig att den är bra men att slutet suger.. Ja hur tycker ni att den ska sluta då?! Jag tycker slutet va bra!
Efter filmen knatade jag hem till Hampe, smått läskigt med den filmen på hjärnan, men tuff som jag är så dog jag inte på vägen ;) 01.00 gick jag till busstationen också, och de gick lika bra de.

Någon kväll i veckan som jag va hos Hampe, skulle jag sova hos Mattias sen och vi fick skjuts dit vid 2 tiden av Duff. påvägen in mot huset ser vi en grävling och 2 rådjur väldigt nära bilder (onödig men rolig information) Vi åkte svensk saffari i roslags-bro. När han ska stanna och släppa av oss så KÖR HAN FAST, vi trodde bara att han skämtade, tills vi kom ut och såg helvetet. De va som kvicksand.. fast lera. Mattias ställer sig i mitten i bak på bilen och jag ställer mig på sidan.. preciiiis bakom däcket för att putta på och när Duff gasar så är halva Sara lerig >.< och hon va så smart och hade vita tygskor på sig.. haha men jag va fan inte bitter för de :D vi fortsatte och butta på i kanske 40 minuter tills han va loss, så kl 3 fick vi gå och lägga oss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0