Jaha där va de hoppet de, som precis slocknade

Den här dagen började som en katastrof för mig. Mamma bestämde att nu, från och med idag är de helt och hållet slut rökt.. (som sagt jag tänker inte sluta feströka än) Att inte få ta en morgoncigg direkt när man vaknade tog hårt på psyket, vart genast på dåligt humör och lättretad (mer än vanligt) Jag kände hur mens värken saakta smyger fram och POFF så har jag jätte ont! De va kallt och fuktigt ute och när jag kommer ner till bussen så hittar jag inte mitt busskort, skickar snabbt en smsbiljett och får då reda på att jag precis skickade iväg mina sista pengar på mobilen i de smset.. När jag står där, förbannad som fan, ser jag en påkörd fjäril mitt framför mig.. ASSÅ VAD ÄR ODDSEN!? Så jag bah "jaha, de va de hoppet de som precis slocknade" en påkörd fjäril, vafan! de tycker iaf jag att de symboliserar dött hopp.. en fjäril är ju ett hopp på något sett. aja nog fördjupning! De va iaf droppen och jag kände hur ilske-tårar ville rinna ner för min kind men då kom bussen och ber ihop. Framme på praktiken kaxar stefan! och jag hittade busskortet.. hade tydligen med mig de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0